Pieter Nieuwlandstraat 3
3514 HA Utrecht
T: 030 7370048
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Pieter Nieuwlandstraat 3 3514 HA Utrecht
T: 030 7370048 Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

FAQ

Ik ben nog geen klant, hoe kan ik bestellen?

Om in onze webshop een bestelling te kunnen plaatsen moet je je eerst registreren. Je kunt registreren door op de homepage rechtsboven te klikken op ‘Inloggen’. Registeren kan ook tijdens het plaatsen van je bestelling. Je wordt tijdens de bestelprocedure gevraagd om te registeren en in te loggen. Met je persoonlijke account kun je snel bestellen, je  persoonlijke gegevens beheren,  bestellingen inzien en de status volgen. Je persoonlijke gegevens worden niet verstrekt aan derden. Zie hiervoor ook onze privacyverklaring onder INFORMATIE/ Algemene Voorwaarden.

Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?

Bij ieder artikel zie je de beschikbare maten. Als je maat er niet bij staat,  kun je naar de eventuele levertijd informeren door op ‘Klik hier als je maat niet beschikbaar is’ te klikken. Je ontvangt dan via de mail een bericht zodra de gewenste maat weer voorradig is.

Is het mogelijk om artikelen te passen in de winkel?

Ja dat kan. Wij hebben naast een webshop ook een winkel. Een routebeschrijving en onze openingstijden vind je hier: http://actualbikewear.nl/routebeschrijving

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, kunnen jullie mij helpen?

Klik rechtsboven op ‘Inloggen’ dan op ‘Wachtwoord vergeten’. Vul je e-mailadres in. Je ontvangt binnen enkele minuten het wachtwoord in je mailbox.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, kunnen jullie mij helpen?

Als je je gebruikersnaam bent vergeten, kun je deze direct per e-mail  (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ) opvragen.

Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?

Voor het bepalen van de juiste maat kun je de maattabellen raadplegen. Je vind de maattabellen onder ‘Klantenservice’. De maattabellen geven een goede indicatie van de maat, maar dit kan per merk en artikel afwijken. Als de maatvoering van een artikel veel afwijkt, dan wordt dat bij de informatie over het artikel apart vermeld. Indien je twijfelt over je  maat, neem dan gerust contact met ons op. Dit kan per e-mail of telefonisch. De contactgegevens vindt u op de website onder CONTACT

Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen of annuleren?

Dat kan. Neem dan direct contact met ons op. Dit kan per e-mail of telefonisch. De contactgegevens vindt u op de website onder CONTACT

Kan ik afgeprijsde artikelen ook ruilen of retourneren?

Alle artikelen kun je gewoon ruilen en/of retourneren. Dat geldt ook voor de afgeprijsde artikelen.

Moet ik verzendkosten betalen?

Bestellingen boven de €50,- worden gratis verzonden binnen Nederland. Voor bestellingen onder de €50,- worden € 4,95 verzendkosten in rekening gebracht. Voor een afleveradres buiten Nederland en binnen Europa bedragen de verzendkosten standaard € 9,95.

Betaal ik verzendkosten voor het ruilen of retourneren van mijn bestelling?

De verzendkosten voor ruilen en retour zijn voor eigen rekening. Je dient het  pakket te frankeren. Kijk onder  RUILEN & RETOURNEREN

Wat is de levertijd?

De levertijd van je bestelling is na betalingsbevestiging 1 tot 3 werkdagen. Indien de bestelde artikelen voorradig zijn, dan worden bestellingen , mits besteld voor 16.00 uur, doorgaans dezelfde dag nog verzonden. Het kan echter voorkomen dat een artikel incidenteel niet voorradig of leverbaar is. In dit geval nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. Pakketten worden verzonden via PostNL en door de bezorger bij je aangeboden.  PostNL levert meestal de volgende werkdag.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om het pakket in ontvangst te nemen?

Je bestelling wordt thuisbezorgt door PostNL. PostNL bezorgt 6 dagen in de week. Indien je niet thuis bent, zal de postbode het pakket een dag later opnieuw aanbieden. Mocht je bij deze tweede bezorging ook niet thuis zijn, dan kun je het pakket bij het postkantoor ophalen. Je ontvangt dan in de brievenbus een bericht waarop staat waar je het pakket kunt afhalen. Hiervoor heb je 3 weken de tijd.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het afhalen van bestellingen is mogelijk in onze winkel. Als je wilt afhalen kun je dit kenbaar maken tijdens de bestelprocedure. Er worden dan geen verzendkosten in rekening gebracht. Zodra je bestelling klaar staat voor verzending dan nemen wij contact met u op voor het maken van een afspraak. Je kunt dan aangeven wanneer je de bestelling wilt afhalen.

Kan ik op een ander adres laten bezorgen?

Het is mogelijk om op een ander adres te laten bezorgen. Je kunt een ander afleveradres vastleggen in de gegevens van je account. Het afleveradres kan ook direct worden aangepast tijdens het plaatsen van je bestelling. De gewijzigde gegevens worden dan direct in je accountgegevens opgeslagen.

Hoe kan ik mijn artikel omruilen?

Indien je de bestelling wilt omruilen voor andere artikelen, dan kun je het pakket retourneren. In het retourpakket dient altijd een retourbon te zijn bijgevoegd, die kun je downloaden onder RUILEN & RETOURNEREN. Op deze retourbon kun je aangeven welke artikelen je retourneert en welke je wilt ontvangen. Nadat wij het retourpakket hebben ontvangen, wordt de beschikbaarheid van de gewenste artikelen gecontroleerd. Indien niet alles leverbaar is, nemen wij contact met je op. Indien je de beschikbaarheid van de gewenste artikelen wilt weten, voordat je het pakket retourneert, neem dan eerst even contact met ons op om teleurstelling te voorkomen. Je ruiling wordt in de meeste gevallen behandeld en verstuurd op dezelfde dag dat wij het retourpakket ontvangen, indien er geen prijsverschillen zijn. Als je nog moet bijbetalen dan ontvang je daarover eerst bericht van ons per e-mail.

Hoe lang is de zichttermijn?

Nadat je de bestelling hebt ontvangen, geldt een zichttermijn van 14 dagen. Mocht je de bestelling niet willen behouden, dan kun je de  artikelen binnen deze termijn altijd retourneren. Voor uitgebreide informatie en voorwaarden voor het ruilen en retourneren van uw bestelling verwijzen wij je naar RUILEN & RETOURNEREN.